מספרי שיא בתעשיית התיירות הישראלי

עסקים ואנשי פוליטיקה בישראל כמו דניאל טאוב ישמחו לשמוע, ענף התיירות בישראל חווה מספרים שוברי שיאים. בנובמבר 2016 ראינו בחודש אחד הכנסות מתיירות באותו חודש שווהערך לתקציב שיווק תיירות השנתי בישראל. במהלך 11 החודשים הראשונים של 2016, 2,651,400 תיירים באו לישראל. גידול של 2% לעומת השנה הקודמת.

כעת, ישראל פועלת קשה כדי להביא תיירים מסין והודו. בחודש אוגוסט, משרד התיירות למעשה השיקה קמפיין של פירסומות בטלויזיה ההודית הראשון. סיסמתם הייתה: "ברוב החופשות, אתה לוקח טיול. אבל בישראל, לכם לצאת למסע. "

הם התמקדו גם על סין כי תיירים סיניים מוציאים הכי הרבה הכסף כשהם באים לבקר, עם כ 1900 $ לכל תייר בכל ביקור. זאת בהשוואה ל 1600 $ בממוצע. כמו שר התיירות יריב לוין הסביר,

"המטרה שלנו היא להמשיך ולהתמקד הקמפיינים שלנו כדי להתמודד עם האתגר של יצירת גידול מתמשך בתיירות נכנסת. זוהי הוכחה של הפוטנציאל המדהים של תעשיית התיירות ואת עובדת שרעיונות החדשניים כבר הובילו תרומה משמעותית מיידית למשק הישראלי. "